Natti

Sket síg lite lätt med pluggande..Nya friska tag imorrn.
Blev istället så att jag och Jennie först gick hem till Jesper, jag förlorade mig i att vara publik i hans dataspel en stund, innan Micke kom och de skulle till Marieberg för ett annat spel ;) Vill också spela, var för länge sen jag gjorde det! Får kanske be snällt..
 
Jennie och jag rörde oss sedan mot mig, hängde och pratade innan det blev dags för första tjejmiddagen för "säsongen". Middag bestående av en himla god hamburgare på Pitchers vart det. I det fina sällskapet av Annelie, Amanda och ´Lina också. Nästa gång kör vi flickor!
 
Och efter lite disk nu på kvällningen blir de Die hard innan jag kryper till sängs ordentligt, och taggad för en dag i skolan :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback