Livet livet livet!


Börjar denna uppdatering med att säga att jag fått en försmak på hur de kommer se ut i början av hösten för mig, hee.

2 PM på g, två möten för höstens nollning, och tre (?) till inplanerade. Men jag har inget emot det, bara jag skaffar mig lite koll under maj på vad och när allt ska göras :) ska sätta mig med almanckan de sista jag gör ikv o kika lite.

Kvällen har inneburit lite olika samtal hit och dit, lite mat, lite läsa och lite tv. Just nu är det en genusartikel som jag har bestämt ska hjälpa oss imorrn, jajjemen ;)
När sedan Criminal Minds är över blir det sista packningen, och läggdags, tagga för att skriva imorgon! Kommer gå alldeles excellent för oss tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback