Woop woop!

NU är jag äntligen instuvad i min fina lilla, och alldeles alldeles egna, lägenhet.

Wow måste jag bara säga! Det känns fortfarande overkligt.
Har fått ordning på en hel del också; mamma, styvpappa och syskonen var ju med och bar men hjälpte också till med en hel del av uppackningen. Köket var helt klart när de åkte, så himla skönt. Sen när det var klart skjutsade de tillbaka mig till Varberga. Där var det städning och hejdå som gällde. Lite dammsuga, skura o smått och gott innan jag satte mig på cykeln för att trampa hemåt, till Grankotten. Haha, fortfarande wow!

Fick ordning på en hel del när jag kom hem också, var på G! Bara två kartonger kvar, varav den ena inte ska tömmas utan ställas undan och den andra tänkte jag att jag lika gärna kan ta imorgon:)
Då kommer min kära fader också, med fina VBBM och min farmor o farfar. Då är också planen IKEA, vilket är strålande då ett duschdraperi och ett litet fint vardagsrumsbord står på önskelistan. En hel massa andra saker står där också men det kommer i sinom tid!

Glaaad (och trött) jag.

Måste bara säga att det kommer vara lite skumt att vara utan Ellen... Jag kommer sakna dig tjejen! Tack för den här tiden, för allt som har hänt! För att du stått ut med mig som roomie ;) För allt du gett mig och gett mig chansen att ge!För alla leenden och allt skratt! Du är så himla fin, snäll, intelligent och bra som person. Puss å kram till dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback