Vår vår...

Denna kväll har bjudit på en del ändå ;) mer än vad jag trodde.
Började med att jag gick hem från jobbet, perfekt ute för det nu. Kom hem och bestämde mig för vilken klänning det blir till bröllopet. Vilket ledde till bekymmer med skor... Kilade därför ner på stan, hittade nog ett par och tänkte försöka övertala syrran till en sväng ner dit innan de stänger imorgon.

Köpte med mig lite godsaker hem, så det blev pastagratäng med köttfärs, nom nom.
Väl hemma köpte jag klänningen och upptäckte att jag kunde få rabatt, så till slut blev det:


Ungefär denna, (tänk lite annan spets däruppe, insydd midja och lite längre)

Plus en långkjol och en finfin tunika från VILA. Bara att vänta på att det rasslar i brevlådan med ett paket från Nelly..

Nu har jag ätit i alla fall. Måste ringa ett telefonsamtal innan kvällen blir för sen, annars inga andra högstigande planer hihi.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback